Udvikling

Mange medarbejdere benytter sig kun af de mest simple regnearksmetoder til registreringer og statistikker, men ofte vil man kunne spare rigtig meget tid og energi på at få lagt disse ting i en database i stedet.

Vi har stor erfaring i at udvikle større eller mindre løsninger i Excel og Access. Vi har for vore kunder oprettet Excel ark, der specifikt retter sig til en snæver kreds af medarbejdere med kritiske arbejdsfunktioner, f.eks. til:

  • Cost/Benefit analyser
  • Ledelsesværktøjer som statusark med diagrammer
  • Udtræk fra og til databaser som logistiksystemer og økonomisystemer
  • Økonomiberegninger
  • Adresselister med opslag i lister
  • Brancheorienteret brug af programmet, f.eks. den kemiske verden

    Og i Access f.eks.:

  • Personlighedstest- og Analysesystemer
  • Fraværssystemer
  • Produktregistrering og gennemløbsstatistik

    Den investering virksomheden lægger i udviklingen af disse databaser eller regneark, har vist sig direkte på bundlinjen.

  •